Alla inlägg under mars 2010

Av KB - 8 mars 2010 20:02

Nä, det är väl dags att bryta tystnaden.

   Har varit tufft att komma igång efter fotstukningen och en del misärveckor träningsmässigt.

Terräng-SM känns naturligvis inte rimligt i år. DNS-tipparen vann! :-)

   Jag behöver nog helt enkelt inse hur mitt liv ser ut nu och att jag nog är och får förbli en motionslöpare, som kanske då och då känner inspiration och får tid till några bra träningsmånader och kanske gör något ok lopp.

Det är inget stort beslut och förändrar inte min nuvarande situation särskilt mycket. Med åren hoppas jag kunna finna mer tid och inspiration till träning och kanske bli slagkraftig i M35.

   Vet också att denna sida kanske inte gjort skäl för namnet "blogg", utan kommer nog fortsätta att fungera som en "hemsida" med en liten rapport då och då.

   Löpningen kommer att fortsätta att vara en stor del av mitt liv både som allmänintresse och egenintresse.


Nu väntar jag på att våren ska komma på riktigt för jag vet att min skog ligger där och väntar på lite härlig terränglöpning.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Mina sponsorer inför Terräng-SM.
 Dr Spenat: Hittills okänt ekonomsikt bidrar + gratis fystest på labbet
 Shaggy: 1000 kr om jag blir topp 40 + ölkväll på O´learys

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010
>>>

Senaste inläggen

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards